Het zal niemand ontgaan zijn dat Albert Heijn Hoogkerk 25 jaar bestaat. De laatste weken waren er continu activiteiten en acties in de winkel. En ook online was er veel te beleven. ‘Een mooi project, voor en door Hoogkerkers’, vindt Fokko Kip, eigenaar van AH Hoogkerk.
Nieuws
Nieuwe spaaraktie bij Albert Heijn Hoogkerk.
25 jaar geleden is Albert Heijn Hoogkerk van start gegaan. De oprichters zijn nu nog altijd de eigenaren van de winkel: Fokko en Anita Kip. ‘Het contact met de mensen, daar doen we het vooral voor. En Hoogkerkers zijn echt heel aardige mensen!’, zeggen zij.
Vier medewerkers van Albert Heijn Hoogkerk zijn al 25 jaar in dienst, dus vanaf het prille begin van de supermarkt. Het prachtige werk, de prettige werksfeer en de fijne omgang met klanten, zijn wel de belangrijkste redenen dat Jeltje, Hillie, Trijnie en Lukas nog steeds met erg veel plezier werken bij AH Hoogkerk.
De vulploeg van Albert Heijn Hoogkerk heeft een bredere taak dan de naam doet vermoeden. ‘Wij doen alles om de winkel netjes voor de klant te houden’, vat teamleider Vulploeg Erik Rumpt samen.
Deli en Kaas, zo heet de afdeling naast het brood, waar je als klant alle lekkere kaasjes en andere delicatessen kunt vinden. ‘Het is mooi om de mensen hier zo goed mogelijk te helpen’, zegt Joyce Nienhuis, die al zo’n tien jaar bij Albert Heijn Hoogkerk werkt.
Lukas Vogelzang van Albert Heijn Hoogkerk heeft een cheque ter waarde van € 398,- overhandigd aan Gerda Groen van KNGF Geleidehonden. Dit geld is bij elkaar gespaard door klanten die hun statiegeldbonnen in de speciale zuil stoppen. AH Hoogkerk kiest iedere twee maanden een ander doel voor gedoneerd statiegeld.
Lekker vers en natuurlijk de wereld aan keuzes, dat is de bakkerij van Albert Heijn Hoogkerk. Tonny de Vries is al vijftien jaar lang een van de bepalende gezichten bij deze populaire afdeling. ‘Bij vaste klanten leg ik het brood alvast klaar, als ze eraan komen’, zegt Tonny.
De kaartenactie van Albert Heijn Hoogkerk zorgt voor een gezellige spanning bij het afrekenen. Je ziet de klant soms bijna denken: ‘Krijg ik een speelkaart die ik nog niet heb? Heb ik een mooie prijs gewonnen?’